loading...
گشت شب
سرهنگ بازدید : 67 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

love7 IranYan.Com 3 300x225 اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا / بیستم مرداد 92

حکم فراموشیت را آوردند ولی بیاد مهربانی هایت امضا نکردم….

****** اس ام اس های عاشقانه جدید ******

بزرگترین روانشناسان دنیایند
دو چشمت !!
این قدر که
امیدوارم می کنند
به زندگی

****** اس ام اس های عاشقانه زیبا ******

چقـــدر زیـــادی !

آنقــــدر ..

که نمـــیتوان ..

تمــــام ِ تـــو را “خیـــال” کــــرد !

****** اس ام اس های احساسی جدید ******

از رفتن بـمان،

دستت را به مـن بده ،

که در امتداد دستانت ،

بنـدی اسـت برای آرامـش …

****** جملات کوتاه عاشقانه ******

وچه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر “دوستت دارم”
چقدر عاشقانه دوستت دارم…!

****** پیام های عاشقانه روز ******

ازکسانی که همه چیز را محاسبه می کنند بترس

وهرگز قلبت را در اختیار آنها نگذار

آنها حساب عشقی که نثار تو می کنند را نیز دارند

و روزی آن را با تو تسویه میکنند!

****** جدیدترین sms عاشقانه ******

قفس

یعنی دهان من،

وقتی زبانم

روی اسم تو قفل می شود ..

****** اس ام اس های زیبای عاشقانه ******

آری نازنین !!!!
کلوین چرت می گوید !!!
صفر مطلق
یعنی “تو”
وقتی سرمای نگاهت
فیزیک را هم
به بازی
می گیرد…

****** اس عاشقانه ۲۰۱۳******

پشت هیچ چراغ قرمزی
توقف نمی کنم !
وقتی چشم های تو ،
سبز اند ..

****** پیامک های عاشقانه جدید و زیبا ******

من
از تمام این دنیا
تنها
کوچه ای می خواهم
که تو را
به آغوش من برگرداند…

****** جملات عاشقانه زیبا ******

هنوز دلم
جایی حوالی تو
میتپد!
نه خیالی،
نه حالی،
جایی حوالی خود خودت،
مواظبش باش…!

****** اسمس های عاشقانه جدید ******

” تــــــــو … ”

یــــــادِگـار روزهــــایـی هَـسـتـــی ،

کــه نــه فــَـرامـــــوش مـی شـَـوَنـد …

وَ نــَـه تـِکــــــرار …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 418
  • بازدید کلی : 5,215